måndag 10 mars 2008

Måndag/Videoblogg nr2

Fick för en kort sekund för mig att de va tisdag.
Varför så förvirrad??
När man ber om inga fler anonyma kommentarer så ska helt plötsligt människor som brukar lämna signatur va anonyma, plus andra som verkar ha svårt med läsförståelsen.
Äh.
Go ahead, make my day.
Hur dum var jag då? Fick för mig att mässan va i april. Men nej den är ju näst nästa helg!
Sticker de i ögonen nu? Svider det?

Här är mitt hem! (o min trädgård)
Notera hållning o dialekt nu!
Lägg huvvet åt vänster för bästa resultat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du är rolig du... tror att vi har likadan tapet som du i vardagsrummet :D

Nica Hansson sa...

Rosa med vitfärgad fondvägg äger :)

Anonym sa...

Såg jag rätt? Såna där mindre garderober brevid tv:n med dubbla 10" basar? :)

Anonym sa...

finfint.. =) kul me videoblogg! Nu ska jag ner på stan.. bla klippa mig.. :) Allt bra annars?